10 augusti 2008

O-essi!!

 kl. 19:41

Idag har jag o jens legat i soffan hela dagen, svullat godis, mackor och tittat på OS… Det har varit jättemysigt… (jens har inte svullat någonting, säger han nu *FET lögn*) vi har verkligen haft super super supermysigt dom här dagarna som jag varit ledig… Inget bråk alls. =)  =)  =) Idag har vi sett basket, simhopp, simning, handboll, gymnastik, tyngdlyftning…. fotboll…. hmmm….. nåt mer?!?! vet inte, men det är supermys o sitta o flippa mellan kanalerna! Så håller vi tummarna för herrlaget i simning imorn, kl 5 på morrn ska dom simma.. HUH VA TIDIGT! men dom såg bra ut i dagens heat! heja heja!! *sportfåne?*
Jenca har vart ÜBERSPEEDAD idag, fett jobbigt… men Beijrytt har varit betydligt lugnare.. hon låg helt stilla när jag duschade idag, så¨jag blev nästa lite orolig först att hon koolat, men nejdå.. när jag knacka på rutan så rörde hon slött på en tass.. men jenca däremot, JÄVLAR va han hållt näbb-låda idag.. just nu sitter han under filt o skäms.. han blev eld o lågor när australien vann i simning (han tror ju att han e australienare då tydligen) och så blev han superkaxig o skrek o skrek o heja som fan… SUCK!!!

Gratis smink?
__________________

annons Simmi simm
 kl. 13:48

på Tvn är det sim-os grej! O-ESSI!! som det heter på finska??
igår var jag på after med bagis-bruden nr 1… vi drack massa vin som vanligt på after…. mohahaha… inte okej! men jag mår jävligt bra idag  endå.. dock jävligt jävligt skakis pga lågt blodsocker
snart kommer kebab!
! gott!
och grattis till sverige, första os-medaljen…!! hhuhu.. silver i cykli cykli?`stämmer det\’ ? fnizz!
NÄR KOMMER MIN KEBAB?!?!?!?!

Lämna en kommentar