19 december -09

Såna här gull!

19 december kl. 22:17

Såna här gull samlar jag o syrran på.. plus bläckfiskar, pingviner o hemliga ägg på happy aquarium på facebook.. hjälp oss..!! ring, smsa, poka.. kom igen, vi samlar fett..!

___________________

Fina julstämmninninngggg!!

19 december kl. 21:03

Här e min fina julkrans som jag tillverkat själv… förvånande nog är jag den enda på mitt våningsplan som har en julkrans. jag funderar på att åka en sväng up and down i huset för att inräkna hur många som det faktiskt finns.. jag vet att en hänger i entrén iallaf… nice!! Jag kan återkomma lite senare med svaret.. ifall nån bryr sig… Think not!! Men något jag tydligen måste meddela här på bloggen här efter är hur ofta jag tar mig ett fotbad.. så det ska bli!!! 😉 bus-maria där!

pöss på er..!! =) kärlek o respekt!

Kommentar: Jag gillar fotbad, jag tycker det är fint 🙂 Skrivet av Maria den 19 december, 2009 kl. 22:15

_____________________

igång

19 december kl. 17:35

bäck ån träck… haha… nu har com hem bestämt sig för att fungera iallaf…. Nu har jag fixat runt lite på nätet. om en timme kommer maria hit o hälsar p fåglarna.. gulligt =)

annars.. händer inte mkt… livet rullar på.. nu ska här läsas bloggar. uppdatera mig om livets små betänkligheter…!

__________________

Fula ord för com hem

19 december kl. 16:06

2jävla dygn har internet legat nere här i farsta. Jag blir så sur. Precis När jag kommit till level 32 i Happy akvarium o skulle börja fixa. Ja då dör internet. Just nu bloggar jag från mobilen som även den är utan täckning långa stunder pga snö osv. Jesus maria lixom. Så ni vet alla vänner, event och mail kan ej besvaras av mig just nu på nätet. Nå ja. Vad är väl en bal på slottet?  Nu är det inte många sekunder kvar till jul och jag har julpyntat, gjort du egen julkrans osv. Bild finns väl på min bilddagbok. Annars? Nej. Inte mk. Maria ska komma hit o hälsa på bugg. Imorgon spelar ”vem kasta if” match igen, jag funtar på att dra o kolla. Någon som ska haka?   Pänky woäppar i buren. Sött.  Över änd åut…

Kommentar: Hej!

Har också Com Hem. Man vet aldrig om och när det funkar…inte så kul när man/jag t ex skrivit en arbetsansökan och allt lägger av :-(. Skrivet av    fuschia   den 19 december, 2009 kl. 16:14

Lämna en kommentar