Dagsarkiv: december 10, 2010

10 december

nåt jävla inlägg här då…

10 december kl. 23:58

Tackar Bosse för uppmuntrande kommentarer :)

Nu har vi fått oss förelästa för, vi har kvällsfikat, vi har suttit me våra laptops i knäna.. nu ere daxx att sussa in to bed osv… skönt skönt banan banan…

jag e på sjuuukt dåligt humör faktiskt. SJUKT dåligt humör..! skönt att daghelvetet är över så jag får gå å lägga mig… hoppas dagen imorn blir roligare, men rolig tror jag knappt den blir då våldtäkt och sexuella övergrepp står på schemat… apuhhh…!! inga lättviktarämnen här inte..!!!

har ni nån kärlek och respekt till övers så skicka lite i julklapp till mig, kan behöva´t.

tack och banantransport!

Kommentar:Om ni ska lyssna på dessa ämnen så skulle du läsa det jag nyss la ut om den förmodade våldtäkten av Assange! Verkligen uppseendeväckande uppgifter som nu kommer fram! Tack själv för vänliga ord. I morgon kommer min dotter på besök så då får jag lite kul i alla fall! Hej o hå! Skrivet av Bosse den 11 december, 2010 kl. 00:16

——————————-
3e gången gillt..

10 december kl. 18:40

Så där ja. nu har vi brummat 42.5 mil återigen för att sitta i vårt kära studentrum, handikapprummet som vanligt dårå.. Vi har precis ätit middag, lasagne!! mums…

om 20 minuter drar rättskunskapsföreläsningen igång… Kommer nog bli av intresse på något litet vis…!

nej, nu måste jag lägga mig ner för jag har ont i magen.. aosch banani..!!

Kommentar:Ikväll är vi på platsen bredvid varandra igen,lustigt hur slumpen kan fixa till det. Ha de bra däruppe! Skrivet av Bosse den 10 december, 2010 kl. 23:09

—————————–
Dagens sanning!!!

10 december kl. 00:27

DET ÄR CHARMIGT ATT VARA LÄTTROAD!!!!