Beställt ny vagn. <3

Vi klickade precis hem en syskonvagn från Kronan på nätet. Oj vad jag vill ha hem den nu. Den kostade ca 11   inkl. liggdel men den har typ alla funktioner som jag och Jeppson kan önska oss. 🙂 Har läst massa syskonvagnsrecensioner och jag tror denna vagn kommer bli perfekt!!!

Vår gamla vagn (ett ärvegods, Emmaljunga från 90-talet) fick punka för 29e gången igår och vi fick faaan nog. Trots att det är 10 v kvar tills bäbben kommer så slår vi till nu.

Vi var idag på Babyproffset på port 73 för att kolla in ett ex, men dom hade inte den sortens vagn där. Men vi provkände på en vagn med samma mått som Kronan-vagnen och den kändes… Stor, men endå inte överdrivet megafantiskt stor.

Bildkälla: kronan.com/sv

Så nu går jag i väntans tider x 2. Åh… Tålamod alltså!! Tyvärr, eller som tur e?? kommer leveransen när jag och lillan är i Norrland, så maken får packa upp den och montera delar i lugn och ro… Sen får ni en recension här på bloggen, över vad JAG tycker om vagnen. 🙂

Lämna en kommentar